ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Alltours

Alltours

Cestovná kancelária Alltours bola založená v roku 1974 v nemeckom meste Kleve. V prvom roku fungovania sa táto CK zamerala na predaj dovoleniek do Grécka. Filozofiou firmy je: “Vysoká kvalita za rozumnú cenu”. Počas prvých 14 rokov fungovania operoval Alltours výlučne na regionálnom trhu Nordhein-Westfalen. Aj vzhľadom na to sa počet objednávok zvýšil v roku 1979-1980 z 20.000 účastníkov a obratom 22 miliónov mariek na 67.000 účastníkov zájazdov s obratom 74 miliónov mariek v roku 1983-1984.

V roku 1988 urobil Alltours rozhodujúci krok, odkedy začal organizovať letecké pobyty zo všetkých väčších nemeckých letísk a o rok neskôr začal ponúkať ako ďalšiu destináciu Španielsko s veľmi výhodnými cenami. Od roku 1991 ponúka Alltours aj vzdialené destinácie, a ako prvý v cestovnom ruchu zaviedol pevné ceny pre deti. S touto ponukou stúpol aj počet cestujúcich na 349.000 s obratom 402 miliónov mariek. V roku 1993 sa počet klientov zvýšil na 620.000 a s obratom 731 miliónov mariek. V roku 1994 došlo k posilneniu reklamy v TV a rozhlase a bola založená sesterská spoločnosť Alltours Espaňa a začala sa presadzovať nová idea “Club alltoura”.

V roku 1996 došlo k zmene imidžu a začalo sa ponúkať viacej štvor-hviezdičkových hotelov s typickými výbornými Alltours cenami. V roku 1997 boli založené ešte tri sesterské spoločnosti Reisecenter alltours GmbH Kleve, Agentur Viajes allsun S.A. a Allsun Touristika S.I. na Malorke. V roku 1999 predáva produkty Alltours viac ako 9500 cestovných kancelárií, pričom v tomto čase existuje viac ako 100 pobočiek Alltours, 21 Clubov alltoura a viaceré Allsun hotely.

Roky 2000 a 2004 sú poznačené vývojom produktov a na trh sa dostal nový produkt určený pre rodiny s deťmi nazvaný „Holiday Club“ a v roku 2005 prichádza na trh s novou produktovou líniou „ActiSun“, ktorá je zameraná na aktívnych a športom interesujúcich sa klientov, ktorým okrem rôznych športových aktivít ponúka možnosť fitness a wellness. Od roku 2001 začal Alltours v katalógoch s označovaním hotelov ako „Relax hotel“ „Aktiv hotel“ „Romantica hotel“ a „Young &Trendy“ čo uľahčilo klientom orientaciu v katalógoch a následný výber.

V roku 2005 presiahol počet klientov 1 milión osôb. Dnes patrí Alltours k najväčím predajcom paušálnych pobytov v Nemecku. Ponúka množstvo hotelov od 2*+ až po 5* luxusné hotely. V roku 2008 došlo k rozšíreniu ponuky ”DeLuxe Hotelov”. V tomto čase patrí Alltours v oblasti predaja leteckých zájazdov na štvrtú priečku s obratom okolo 1,22 miliardy Eur a s klientelou, ktorá v roku 2008/2009 prevýšila počet 1.520.000.