ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Ako objednať dovolenku

Rezervácia má 5 krokov:

  • Vstupný formulár
    Zadefinujte si destináciu, termín, osoby, typ izby, stravovanie, kategóriu alebo zadajte priamo konkrétny hotel. Čím detailnejšie vyplníte formulár tým presnejšie bude hľadanie, čo Vám ušetrí čas.
  • Cieľová krajina
    Ak ste v prvom kroku nezadefinovali presne oblasť alebo región máte k tomu možnosť tu, kde budú jednotlivé destinácie ešte zoradené podľa cien najlepších ponúk hotelov tej ktorej oblasti.
  • Prehľad ponúk
    Ukáže sa Vám zoznam jednotlivých hotelov zoradených podľa ceny. Zoradenie môžete aj zmeniť na zoradenie podľa mesta alebo obce. Objekt si vyberiete kliknutím na text „Info & Ceny
  • Ponuky
    Objaví sa Vám prehľad ponúk od rôznych touroperátorov zoradených podľa ceny, dĺžky pobytu a termínu nástupu. Ak chcete informácie k hotelu tak si kliknite na „Hotel info“ kde nájdete popis aj obrázky. Ak ste si vybrali konkrétnu ponuku kliknite na „preveriť“ čo znamená preveriť, program sa teraz spája s rezervačným systémom Amadeus a v prípade že Vám naskočí 5 strana – zájazd alebo objekt je voľný. Ak nie ukáže sa Vám správa že objekt je vypredaný, skúste vybrať inú ponuku.
  • Rezervácia
    Tu si vyplníte mená a vek cestujúcich a Vaše údaje. Rezervácia príde do našej rezervačnej centrály v Bratislave a naši kolegovia Vás budú kontaktovať. Okrem toho obdržíte konfirmačný mail s uvedením detailov Vašej rezervácie. Po obdržaní uhrady od Vás, robíme rezerváciu fixnou. (Ďalšie zmeny po tomto termíne už nie sú možné.)

Objednávky na vyžiadanie

Ak rezervačný systém zobrazuje možnosť objednania na vyžiadanie (Request/Anfrage) znamená to, že ponuka je vypredaná, ale je možnosť letenky/ubytovanie záväzne (na základe 100% úhrady) vyžiadať od leteckej spoločnosti/hotela. Hotel/letecká spoločnosť ponuku môže potvrdiť, alebo zamietnuť. Proces vyžiadania môže trvať aj niekoľko pracovných dní a nie je možné proces urýchliť. Vyžiadanie nie je možné zrušiť, je potrebné čakať na odpoveď, pretože touroperátor v prípade zrušenia môže účtovať stornopoplatok. V prípade, že sa vyžiadanie nepotvrdí je možné objednať alternatívnu voľnú ponuku, alebo uhradená suma bude vrátená. Neodporúčame objednávať na vyžiadanie krátko pred termínom zájazdu, pretože v prípade nepotvrdenia sa môžu vypredať ostatné zatiaľ dostupné ponuky.

Objednávka z katalógu

Môžete si pozrieť všetky aktuálne katalógy touroperátorov tým že kliknete na logo konkrétneho z nich. Ukážu sa Vám všetky katalógy vybraného touroperátora triedené podľa letnej a zimnej sezóny. Ak si chcete konkrétny katalóg stiahnuť na Vás počítač, kliknite na ikonku pdf vedľa katalógu. Ak si chcete vybrať konkrétny hotel so slovenským prekladom kliknite na katalóg, otvorí sa Vám prehľad všetkých hotelov v danom katalógu, vyberte si hotel a kliknite na neho. Zobrazí sa Vám popis hotela s obrázkami, počasím a rezervačným formulárom. Ten prosíme vyplniť a odoslať.

Ako platiť

Pri záväznej objednávke pobytu viac ako 30 dní pred odletom/nástupom je splatná záloha vo výške 50% z celkovej ceny zájazdu, buď v hotovosti na našich pobočkách, alebo na náš účet v posledný deň platnosti rezervácie. Doplatok je splatný 30 dní pred termínom odletu/nástupu. V prípade, že zájazd/pobyt sa má uskutočniť v čase kratšom ako 31 dní, už nie sú možné nezáväzné rezervácie. Až po úhrade 100% ceny zájazdu je možné zájazd záväzne objednať. V prípade, že by sa ponuka do nabehnutia platby vypredala, je možné objednať alternatívnu voľnú ponuku, alebo uhradená suma bude vrátená.
Výnimkou sú špeciálne ponuky touroperátorov: X-NEC, X-TOC, X-MWR, X-DER, X-1,2 Fly (XFLY), FTI spar (XFTI), GO Bucher (X-BU), kde nie sú vôbec možné predbežné rezervácie, bez ohľadu na termín odletu/pobytu a záväznú objednávku je možné urobiť až na základe úhrady celkovej ceny zájazdu. V prípade, že by sa ponuka do nabehnutia platby vypredala, je možné objednať alternatívnu voľnú ponuku, alebo uhradená suma bude vrátená.
Úhradou sa rozumie úhrada v hotovosti na našich pobočkách alebo moment nabehnutia platby na náš účet. V prípade, že platba nabehne mimo pracovnej doby sa rozumie najbližší pracovný deň, keď úhradu zaevidujeme. Pri úhrade prevodom/vkladom je potrebné uviesť variabilný symbol v zmysle faktúry, prípadne mailového avíza k platbe. Pri platbách za špeciálne ponuky, ktoré nebolo možné rezervovať je potrebné nás o úhrade telefonicky informovať, aby sme vybranú ponuku objednali, čo najskôr.

Doklady na cestu – voucher / letenka

Doklady na cestu – voucher a/alebo letenky - nám naši zahraniční partneri  zasielajú v rozpätí troch až jedného týždňa pred odletom/pobytom. Keď sú doklady pripravené kontaktujeme klientov telefonicky alebo mailom. Doklady je možné prevziať po celkovej úhrade zájazdu osobne na našich pobočkách, alebo zaslať poštou (doporučene) na želanú adresu. Všetky doklady sú v nemčine alebo angličtine.
Pri prevzatí je potrebné si doklady prekontrolovať, v prípade otázok alebo nezrovnalostí nás neodkladne kontaktujte.
Pri krátkodobých objednávkach v čase kratšom ako 10 dní pred odletom je možné, že zahraničný touroperátor nestihne poslať potrebné originál doklady poštou, v tomto prípade je k dispozícii mailový alebo faxový voucher, ktorý je platný rovnako ako originál, alebo je potrebné originál doklady prevziať na letisku vo Viedni (alebo inom letisku stanovenom vo vouchri), v stánku daného touroperátora najneskôr dve hodiny pred odletom.

Športová batožina

Športovú batožinu (golfový bag, surf, potápačskú výstroj, lyže, bicykel a pod.)  je potrebné nahlásiť leteckej spoločnosti vopred, najlepšie hneď po objednávke zájazdu. Poplatky určuje letecká spoločnosť a závisia od rozmerov a hmotnosti športovej batožiny a dĺžky letu. Športovú batožinu väčšinou nie je možné prevážať bežným transferom a preto je nutné objednať a uhradiť individuálny transfer za poplatok.